Ett öppet brev till tjejer som säger: "Min pojkvän skulle ahahahahahahaldrig titta på porr"

Hejsan O ni lättlurade små lamm
Som ni säkert märkt har det stormat angående porr på sista tiden (senast var det blondinbella.se). Skrämmande många av er tjejer säger saker som: "Min pojkvän skulle aldrig titta på porr", "Om min pojkvän skulle runka till någon annan skulle jag göra slut" eller "Fy fan vad vidrig om ens kille porrsurfade". Och jag känner bara, hallå? Vars har ni varit i hela era liv?

Med denna bakgrund bestämde jag mig för att göra en undersökning. Jag pratade med ett par killar och ett par tjejer och frågade hur många procent av männen (som är unga, friska och har tillgång till en dator) som någongång porrsurfat. Resultatet är en smula roande. Tjejerna säger att ungefär 70% av killarna porrsurfar. Tjejerna tycker då att de tar i. Men ändå så lämnar de 30%, och de tror då att de därmed kan komma med frasen: "Min kille skulle aldrig titta på porr".

Killarna säger att absolut minst 90% porrsurfar. Det lämnar oss med max 10% som inte gör det. Jag betvivlar att ni, (ungefär 90% av den kvinnliga befolkningen) som säger att "Min kille skulle aldrig titta på porr", allihopa har lyckats hitta er en karl ifrån den där klicken på 10%. Jag tänkte bara upplysa er om detta. Era killar tittar på porr. Ja, också din kille gör det. Och din. Och din, din, din och din.

Med en vänlig och ögonöppnande hälsning,
Ylva

PS. Förmodligen sitter era killar just i denna sekund och runkar till mina tecknade bröst här till vänster. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0