Ett öppet brev till Elin Becker

Kära Elin
Du har ju som bekant två katter. Måns och Moses. Finfina katter minsann. Men så idag, när jag läser Lennart Holmlunds blogg på VK's hemsida så upptäcker jag att hans katter heter precis samma sak! Vad betyder det här? Har du sålt dina katter? Har han tagit dem? Eller har du helt sonika snott hans kattnamn? Det vore snällt om du kunde reda ut den här soppan.

Saxat från Lennarts presentation:
Namn: Lennart Holmlund
            Yrke: kommunalråd i Umeå
            Född: 1946.
Familj: frun Inger och en utflugen son.
Bor: mitt i stan.
Bil: Renault Clio.
Husdjur: vi har två katter, Måns och Moses

Förvirrade hälsningar,
Ylva

Kommentarer
Postat av: Gin

Det har jag redan sagt till henne för länge sen. Pihi, pihi!

2008-04-17 @ 17:59:45
URL: http://www.vk.se/blogg/josefin
Postat av: Elin

Haha nej lennart har fasiken norpat mina kattnamn! vem som var före vem har jag ingen aning, men mina är 10 bast så jag gissar på att jag var före ;)

puss

2008-04-18 @ 15:47:37
URL: http://sundayblues.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0